.post img {max-width:500px;}

Search

About Me

My Photo
♥ Delicate.pearl ♥
Vous prenez, vous dites un petit merci, ce serait gentil ! Visitez ma boutique et faites vous plaisir ! byebye
View my complete profile

My Personnal Store

Photobucket

My Store

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

My Licence

Hebergeur d'image
10 euros Une fois achetée, contacter moi à virginie10110@gmail.com et je vous enverrai un dossier zip ****************** Once bought, contact me to virginie10110@gmail.com. I will send you a zip file

Designers blog

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Thank you

Blogs I love

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Translate

Tuesday, May 3, 2016

PostHeaderIcon Blissful Spring Kit

Hebergeur d'image 

 With 52 elements and 10 papers. 
This kit will give you many opportunities for your tags, QP, layouts for infinities projects 

 Bonus : 1 tube 

The elements are saved in .png format and the papers in.jpg format (800x800 pixels) All items are separated and on transparent background 

Good creation with this beautiful kit TAGGER SIZE / CU 

Avalaible in all my store 

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

1 comments:

replicahorlogesnederland said...

Dat gezegd zijnde, zal ik alleen maar commentaar geven op mijn ervaring met dit bedrijf en je kan ontcijferen uit het wat yAmerican wil. Ik kocht een tag grand Carrera kaliber 36 kwarts zoals ik ben geen fan off automatisch uurwerk met een lederen band met rode replica horloges ticking en een wit gezicht. Deze bijzondere horloge kwam met een case, een tag tas en alle parafernalia je kon bedenken. Ik kocht ook een Cartier Santos horloge van mijn vrouw.
Ik ga niet liegen, duurde het een maand voor de scheepvaart en hun communicatie was slecht en ik was zweten elke dag totdat ik eindelijk het pakket ontvangen. Nou laat me je vertellen dat ik niet gelukkiger kunnen zijn met beide horloges. De tag is een mooie stevige, zware volledig werkende horloge. Mijn zussen waren in de replica horloges tag heuer stad en ze keek naar mijn vrouw Cartier en ze werden weggeblazen, het is dat goed. Ik zal graag produceren foto's en video's of als iemand geïnteresseerd is. Ik kreeg gebrand van ETC horloges en ik ben nog steeds bezig om mijn geld terug te krijgen via mijn credit card.

Ik weet wat het is om te worden verzonden junk en ik ben erg kieskeurig op het punt af te vinden Ik drop off stof aan de binnenkant van een horloge, dus ik ben allesbehalve gemakkelijk te behagen. Ik lees op deze site dat iemand een probleem gehad met hen betekent replica horloges breitling echo dus alles wat ik kan doen is aanwezig mijn ervaring, die afgezien van de scheepvaart [ik zou voorjaar voor versnelde scheepvaart volgende keer] en ze zijn slecht communicatie, ik absoluut Ik ben 100 procent tevreden over de replica horloges rolex kwaliteit van de horloges. Het is precies om de laatste detail wat ze zien in de foto's.

Post a Comment

Talk with me !

My blinkies

Hebergeur d'image
Hebergeur d'image
Hebergeur d'image
Hebergeur d'image
Hebergeur d'image

Tutorials

Photobucket Hebergeur d'image Hebergeur d'image Hebergeur d'image Hebergeur d'image Hebergeur d'image Hebergeur d'image Hebergeur d'image Hebergeur d'image Hebergeur d'image Hebergeur d'image Hebergeur d'image

CU4CU Licences

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

I test scripts for

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

My Freebies Credits


My scripts testers team

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket